REGULAMIN REZERWACJI I PŁATNOŚCI ONLINE
REZERWACJA NOCLEGU
- Strona internetowa hotelu umożliwia rezerwacje online pobytu w Dworze Kaliszki
- Rezerwacji noclegu i innych usług można również dokonać telefonicznie +48 87 423 93 21 lub mailowo recepcja@dworkaliszki.pl
- W celu dokonania rezerwacji należy podać co najmniej: imię i nazwisko osoby rezerwującej, datę przyjazdu i wyjazdu, liczbę gości, liczbę i standard rezerwowanych pokoi oraz podstawowe dane kontaktowe (telefon, E-mail).
- Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata 30% lub 100% wartości usługi noclegowej.
- Brak wpłaty zadatku w ciągu dwóch dni roboczych od dnia rezerwacji oznacza, że rezerwacja nie jest gwarantowana i Dwór Kaliszki ma prawo wynająć pokój innym gościom.
- System rezerwacyjny umożliwia wpłatę zadatku poprzez stronę internetową za pośrednictwem serwisu tPay.com, którego właścicielem jest Krajowy Integrator Płatności S.A., ul. Św. Marcin 73/6, 61-808 Poznań, kapitał zakładowy 5.494.980,00 PLN wpłacony w całości, wpisany do KRS Sąd Rejonowy w Poznaniu — Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy, pod numerem 0000412357, NIP: 7773061579, REGON: 300878437
- Zadatek można również wpłacić przelewem bankowym na rachunek nr:
PL51 1910 1048 2204 6567 1424 0001 - Przyjmowanie płatności gotówkowych oraz za pomocą karty płatniczej w terminalu odbywa się w recepcji Dworu Kaliszki. Pracownik hotelu wystawia dokument potwierdzający dokonaną płatność.
- Wszelkie pytania dotyczące sposobu płatności oraz stanu dokonanych płatności należy kierować na adres e-mail: recepcja@dworkaliszki.pl
OPŁATY i REKLAMACJE
- Do wykonania zapłaty za usługi realizowane przez Dwór Kaliszki wykorzystywane są sposoby płatności:
- płatność przelewem na konto bankowe
- płatność kartą płatniczą w recepcji hotelu
- płatność online poprzez system Tpay
- płatność gotówką w recepcji hotelu.
- Klient ma prawo wybrać metodę płatności spośród wymienionych powyżej opcji.
- Do prawidłowej realizacji płatności Klient powinien postępować zgodnie z instrukcjami:
- dostarczonymi przez Hotel dla płatności przelewem na konto bankowe Hotelu, płatnością kartą kredytową oraz płatności w recepcji
- dostarczonymi przez Tpay .
- Wybierając sposób płatności za pośrednictwem serwisu Tpay Klient akceptuje warunki obsługi płatności określone przez firmę Tpay.
- Hotel uznaje płatność w momencie uznania konta bankowego Hotelu lub, w przypadku płatności za pośrednictwem systemu tPay, w momencie otrzymania potwierdzenia dokonania płatności z systemu tPay.
- Reklamacje dotyczące płatności należy składać drogą elektroniczną na adres: E-mail: recepcja@dworkaliszki.pl
- Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji dotyczącej płatności w ciągu 14 dni od zaistnienia sytuacji.
- Hotel rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni i informuje Klienta o sposobie rozpatrzenia pocztą elektroniczną na adres, z którego zgłoszenie zostało wysłane.
- Reklamacje dotyczące działania systemu tPay powinny być kierowane bezpośrednio do tPay.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za płatności, które do niego nie trafiły z powodu niestosowania się przez Klienta do instrukcji dotyczących sposobu wykonania płatności.